woensdag 11 september 2013

Start-to-run

Mijn weegschaal had al een tijdje nieuwe batterijen nodig en dit weekend was het zover. Eindelijk had ik ze in mijn winkelmandje gestopt. Thuisgekomen heb ik die dingen natuurlijk direct in het apparaat gestoken en natuurlijk moest ik hem even uittesten. Helaas bracht hij niet het goede nieuws dat ik verwachtte. Ik was warempel aangekomen. Al die lekkere etentjes en terrasjes hebben er geen goed aan gedaan.


Maar geen nood, in de plaatselijke atlethiekclub begon een nieuwe reeks start-to-run . Na 10 weken ben je dan in staat om 5 km te lopen. Dus schoenen aantrekken en vertrekken. Alhoewel het maandag door de hevige regenbuien meer op start-to-swim leek, heb ik me toch maar ingeschreven. Vandaag was het les 2 en al bij al viel het best mee.

Doelstelling is nu om samen met een paar van mijn collega's in april de "Antwerp 10 miles" mee te lopen. In 2008 heb ik al een keertje de 5 km meegelopen en een paar jaar later ook de 10 miles. Ik deed er wel 2 uur en 6 minuten over, maar ik heb het gehaald. Het was een hele overwinning.

Nu nog een lekkere kop verse courgettesoep en naar bed.


Groetjes Fieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten