zondag 20 oktober 2013

Sjaals

Nu het buiten kouder begint te worden krijg ik opeens heel veel zin om lekker warme sjaals te gaan maken. Blijkbaar hebben vele mensen in blogland hetzelfde idee want ik heb de afgelopen weken heel wat prachtige sjaals de revue zien passeren. Na wat struinen op het internet heb ik er uiteindelijk 2 naar mijn zin gevonden.

Op de site van "Blij dat ik brei" vond ik deze magnifieke sjaal  van Stephen West te koop op Ravelry.

 

Ziet dat er niet fantastisch uit. Het was een mystery KAL (mystery knit along, je volgt een patroon waarvan je het uiteindelijke resultaat niet van te voren kent). Ik moest en zou ook zo'n sjaal hebben en ik ben dus vrijdag even snel nog naar de winkel gelopen. Ziehier het resultaat:


Ik denk wel dat ik hier even zoet mee zal zijn. Ik zal jullie af en toe updaten over de vooruitgang. 

Ik zag ook nog een heleboel mooie sjaals op de blog van "Lindevrouw's". Het zijn allemaal variaties van dezelfde sjaal. Zo een moest ik ook hebben. Een lekker makkelijk patroon. Perfect om 's morgens op de tram te haken op weg naar het werk. Ik had nog Fenna in voorraad, dus de keuze was snel gemaakt.


Heerlijk warme kleuren voor de winter in een lekker zacht garen.

Groetjes Fieke

1 opmerking:

  1. Het begin is gemaakt, ziet er leuk uit, ben ook erg benieuwd naar het eindresultaat. Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen