maandag 28 april 2014

38 minuten 21 seconden

Gisteren was het weer zover in Antwerpen : het jaarlijks loopfeest de "Antwerp 10 miles". Zoals ik al eerder vertelde was het de bedoeling dat ik mee ging doen aan de 10 mijl, maar helaas ging dit niet. Te weinig getraind door allerlei omstandigheden.

Dus heb ik maar geopteerd om de "Ladies Run" te doen : 5 kilometer lopen met alleen maar dames als gezelschap. En ik heb het niet slecht gedaan al zeg ik het zelf. Ik heb er 38 minuten en 21 seconden voor nodig gehad, dus ruim 4 minuten sneller dan mijn tijdsmeting van mijn Start to run enkele maanden geleden.

Helaas heb ik geen foto's kunnen nemen (batterij leeg, typisch). Maar ik probeer op een later tijdstip nog wel wat foto's van collega's te ronselen. Hier zie je me alvast over de finish gaan (links boven groen met witte t-shirt). 
Bron: Gazet van Antwerpen
De sfeer was weer fantastisch mede dank zij mijn werkgever. Die had voor alle lopers en supporters een VIP plaatsje gereserveerd bij de finish met de nodige hapjes en drankjes. En natuurlijk was het ook de ideale plaats om de rest aan te moedigen. Proficiat aan iedereen die de finish gehaald heb !

Groetjes Fieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten