maandag 28 juli 2014

Telefoonhoesje

Vorige week was ik jarig en kreeg ik van mijn wederhelft een nieuwe telefoon kado. Dat was nodig ook mijn de vorige viel steeds uit. Het ding was dan ook al een paar jaar oud en had zijn dienst bewezen.

Nu ben ik dus de eigenaar van mijn eerste Smartphone. Dat is wel even wennen. En een nieuwe telefoon heeft natuurlijk ook een nieuw hoesje nodig.

Is het niet grappig ? Ik heb het gevonden op Ravelry, maar je kan ook rechtstreeks naar de Deense blog. De uitleg is zowel in het Deens als in het Engels.

Groetjes Fieke.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk hoesje! Heel schattig!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nice blog i love to crochet when i have time...i found you thrue other bloggers on blogvillage...happy to visit more...blessings

    BeantwoordenVerwijderen