zondag 10 november 2013

South Bay sjaal

Hij is klaar ! Mijn South Bay sjaal die ik een tijdje geleden begonnen ben met het ondertussen befaamde Fenna garen. Er zitten in totaal bijna 4 bollen in.


Ziet dat er niet fantastisch uit in die warme herfstkleuren en hij is ook zo lekker zacht. Het was een erg simpel patroon dat lekker snel vooruit ging.  Een echte aanrader.

Ondertussen ben ik ook al weer een stuk gevorderd met mijn gebreide sjaal. Deel 2 is afgewerkt, dus nog 2 te gaan. Helaas gaat deze niet zo snel vooruit, maar ik ben er wel tevreden mee. Straks snel deel 3 beginnen.


Maak er nog een fijne dag van (ondanks het weer) !

Groetjes Fieke

4 opmerkingen:

  1. Mooi,mooi,mooi! Ik heb dit garen ook nog liggen...waar vind ik het patroon dat je hebt gebruikt?
    groetjes van "haakheks"P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het patroon van de blog van Lindevrouw's Web gehaald (gepubliceerd ergens in oktober van dit jaar).

      Groetjes Fieke

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So pretty!! Thank you for linking up at Link & Share Wednesday! Rhondda
    http://oombawka.blogspot.ca/2013/11/time-to-link-up-at-week-16-link-share.html

    BeantwoordenVerwijderen