zondag 7 september 2014

R.I.P. de crochet along deken

Het was een leuk idee : een deken haken. Maar eigenlijk had ik het kunnen weten. Ik ben geen mens voor grote projecten. Ik word veel te snel afgeleid door allerlei andere dingen die ik ook nog even snel tussen door wil maken.

Dus de deken is niet meer. Maar geen nood. Ik heb al een idee wat ik van al die uitgetrokken wol ga maken. Later meer hierover.

Deze week heb ik wel een klein projectje afgewerkt. Deze lieve babyschoentjes gemaakt in Stonewashed van Scheepjes wol naar een patroon van Holland Designs.

Groetjes Fieke

1 opmerking:

  1. Wat een schattige schoentjes! En ach, wat zielig voor je deken...maar ik begrijp je wel hoor. Zelf houd ik ook niet van grote projecten, al is het mij dit keer wel gelukt om deze deken te haken.

    BeantwoordenVerwijderen