woensdag 28 september 2016

Westknits Mystery Shawl KAL 2016 - Building Blocks

Volgende week begint er een nieuwe KAL voor het breien van de Mystery Shawl. Altijd spannend want je weet nooit wat het eindresultaat zal zijn.


Het is een ontwerp van Stephen West en hij heeft het Building Blocks genoemd. Het zijn altijd speciale sjaals meestal heel simpel in ribbelsteek. Meer info vind je op zijn Facebookpagina en via Ravelry.


Ik heb eerder al zijn Color Craving gemaakt waarover ik eerder al blogde en nu ben ik bezig met zijn Doodler waarover ik binnekort meer laat weten.




Op 7 oktober begint de nieuwe uitdaging en ik heb mijn wolletjes al uitgekozen. Van de 5 opties heb ik er nog 2 over en ik heb nog een hele week om erover na te denken welke combinatie het gaat worden.

Genoeg stof dus om over na te denken.

Groetjes Fieke
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten